Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies
Dimecres 16 Juny 2021
Finalment, i després d’anys de reivindicacions, s’ha acordat la creació d’una comissió al Parlament de Catalunya en matèria de salut mental i addiccions. L’objectiu serà estudiar en profunditat i donar resposta a les necessitats del col·lectiu, de forma transversal i tant en l'àmbit sanitari, com en l'assistencial i comunitari.

Divendres 5 Març 2021
Biodrissa està portant a terme aquestes setmanes l’elaboració i degustació de les cremes i sucs ecològics a base de fruites i hortalisses que posteriorment es comercialitzaran a les botigues de l’entitat. Aquestes suposaran un allargament important de la vida útil del producte, a més de l’augment del seu valor nutricional i funcional.

Dimecres 3 Març 2021
La directora del Servei Públic d’Ocupació de Catalunya (SOC), Ariadna Rectoret, ha fet aquest matí entrega dels certificats de professionalitat a les 34 persones amb problemes de salut mental que l’any 2020 van participar en un projecte pilot a Catalunya, que permet assolir una titulació oficial acreditant competències laborals adquirides en el decurs de l’experiència laboral. D’aquestes 34, 18 han estat persones treballadores del servei de jardineria i de neteja de la Fundació Drissa. Rectoret ha estat acompanyada en l’acte realitzat a la seu de l’entitat Support-Girona pel Director d’Economia Social, el Tercer Sector i les Cooperatives, Josep Vidal.

Divendres 5 Febrer 2021

El projecte de Fundació Drissa “Aprendre a l’hort de l’escola” ha rebut la Beca Joaquim Franch, que concedeix de forma bianual el Consell Municipal d’Ocupació de l’Ajuntament de Girona.

Dijous 7 Gener 2021

Un observatori realitzat per AMMFEINA, associació que treballa per la inclusió laboral de persones amb un problema de salut mental, de la qual la Fundació Drissa és membre fundador i de la seva junta directiva, i Dincat, principal representant de les persones amb discapacitat intel·lectual a Catalunya, entre les respectives entitats sòcies confirma l’impacte devastador de la crisi sanitària provocada per la pandèmia del coronavirus en els Centres Especials de Treball (CETs) d’iniciativa social. En concret, l’enquesta apunta que el 77,6% del CETs tancaran l’any econòmic per sota de la previsió que feien al gener.

Feed RSS de notícies