Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies
Divendres 22 Juliol 2022
El projecte pren com a referència l’experiència de l’antic hospital psiquiàtric de Salt, en què l’acció conjunta de l'Institut d'Assistència sanitària (IAS), i molts altres actors, entre quals la Fundació Drissa, va fer possible el tancament de la llarga estada fa més de 18 anys, en creure que les persones tenen dret a viure en la comunitat amb els recursos i suports necessaris per a seva rehabilitació i recuperació del seu projecte de vida.

Divendres 22 Juliol 2022
Finalitza el curs SIOAS 2021-2022, el programa de Serveis Integrals d’Orientació, Acompanyament i Suport a la inserció de les persones amb discapacitat o trastorns de la salut mental. El curs d'enguany ha comptat amb la participació de  51 persones, repartides en 27 dones i 24 homes. De totes aquestes, 24 han aconseguit la inserció laboral (12 dones i 12 homes), i 3 més han fet pràctiques en empreses del territori.

El programa compta amb el finançament del Departament d'Empresa i Treball i amb el cofinançament del Fons Social Europeu.

Dimarts 5 Juliol 2022
A través de Cingi Foodlab-Centre d’Innovació Gastronòmica Industrial, s’ha dut a terme un testeig de productes Biodrissa. L’objectiu és obtenir una valoració per part del consumidor real de les diferents referències d’amanides i plats cuinats de les que disposa el nostre catàleg.

Dissabte 18 Juny 2022
La gastronomia és una expressió cultural, i com a tal, ha de contribuir a l'assoliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible fixats en l'Agenda 2030, aportant nutrició, seguretat alimentària i conservació de la biodiversitat.
Avui és la data que l'Assemlea General de Nacions Unides va fixar per celebrar el Dia de la Gastronomia Sostenible, i us convidem a compartir-lo amb Biodrissa.

Dimecres 25 Maig 2022
Aquest proper diumenge 29 de maig tindrà lloc a Blanes la segona edició de la Caminada per la Salut Mental, una iniciativa impulsada per l'Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, amb la col·laboració de l'Ajuntament de la població, per sensibilitzar la societat sobre els trastorns mentals, al mateix temps que promoure l'activitat física com a factor clau en el benestar físic i mental de totes les persones.

En aquesta segona edició, la caminada manté l’esperit solidari amb què va néixer i el 30% de la inscripció anirà a benefici de la Creu Roja, concretament al projecte d’atenció de l’entitat a les persones desplaçades d’Ucraïna.

En trobareu tota la informació i l'enllaç per la inscripció aquí.

Feed RSS de notícies