Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

La Fundació Drissa entra a l'Aliança Catalunya 2030

Dimarts 5 Juliol 2022

La Fundació Drissa entra a l'Aliança Catalunya 2030

Fundació Drissa hem signat formalment la nostra entrada com a membres de ple dret de l’Aliança Catalunya 2030. L’Aliança és un partenariat entre entitats públiques i privades on es comparteixen els compromisos de país per fer realitat els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

L’Acord nacional per a l'Agenda 2030, sobre el que es fonamenta l’Aliança proposa una visió compartida sobre com contribuir a avançar en la consecució dels ODS i defineix el rol i el compromís que han d’adquirir els diferents agents socials de Catalunya per crear “un futur que no deixi ningú enrere i no superi la capacitat de càrrega de la natura”, i “fer de Catalunya i el món un lloc millor l’any 2030”.

Amb aquesta visió de present, futur i sostenibilitat, l’any 2020 la Fundació Drissa va treballar i sistematitzar el compliment dels Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’entitat. Aquest treball ha donat continuïtat a la tasca feta els anys anteriors, el què la fundació ja tenia com a objectiu el foment de la sostenibilitat mediambiental a través de diferents actuacions com ara l’ús de maquinària elèctrica i vehicles elèctrics, l’aplicació de mesures per a l’estalvi d’aigua i paper o la utilització de productes mediambientals responsables.