Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies
Divendres 5 Febrer 2021

El projecte de Fundació Drissa “Aprendre a l’hort de l’escola” ha rebut la Beca Joaquim Franch, que concedeix de forma bianual el Consell Municipal d’Ocupació de l’Ajuntament de Girona.

Dijous 7 Gener 2021

Un observatori realitzat per AMMFEINA, associació que treballa per la inclusió laboral de persones amb un problema de salut mental, de la qual la Fundació Drissa és membre fundador i de la seva junta directiva, i Dincat, principal representant de les persones amb discapacitat intel·lectual a Catalunya, entre les respectives entitats sòcies confirma l’impacte devastador de la crisi sanitària provocada per la pandèmia del coronavirus en els Centres Especials de Treball (CETs) d’iniciativa social. En concret, l’enquesta apunta que el 77,6% del CETs tancaran l’any econòmic per sota de la previsió que feien al gener.

Dimecres 18 Novembre 2020
Fundació Drissa ha iniciat el pilot del programa d’intervenció psicoeducativa “Construint una adaptació saludable” per transmetre la importància de la salut mental i les seves diferents expressions en temps de crisi, ressaltant el fet de que tenir coneixement de les diferents reaccions permet a les persones anticipar-se a l’expressió simptomàtica del malestar.

Dimecres 18 Novembre 2020
La Fundació Drissa, entitat dedicada a la inserció laboral de persones amb un trastorn mental, ha signat un acord amb l’associació de Voluntaris de “la Caixa” i CaixaBank per col·laborar amb el projecte “Aprendre a l’hort de l’Escola” de l’entitat gironina. El projecte, que consisteix en la gestió i manteniment d’horts escolars a centres educatius públics de primària, està dissenyat per millorar la qualitat de vida de les persones que tenen una malaltia mental i de la gent gran a través de la pràctica i l’aprenentatge de l’horticultura amb els infants. La Fundació Drissa ha rebut dotze mil euros de l’Associació de Voluntaris de “la Caixa” i de la Fundació “la Caixa”, canalitzats a través de l’Acció Social de CaixaBank, que asseguren la continuïtat del projecte a les diferents escoles on està implantat.

Feed RSS de notícies