Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies
Dilluns 3 Octubre 2022
Aquest proper dijous 6 d'octubre a l'acte central del Dia Mundial de la Salut Mental, aquest any amb el lema "Salut i Benestar per a tothom. Feu que sigui una prioritat global".

Divendres 30 Setembre 2022
El proper dia 8 d'octubre, en motiu dels actes de celebració del Dia Mundial de la salut mental" tindrà lloc la gimcana "Conèixer la salut mental i els bons hàbits en totes les àrees de la vida", entre altres activitats paral·leles. Es tracta d'un acte gratuït i obert per a tots els públics.

Cal fer reserva en aquest enllaç.

Dimarts 27 Setembre 2022
La lectura del manifest comptarà aquest any amb la participació de la cap de Polítiques, Legislació i Drets Humans en Salut Mental i Abús de Substàncies de l’OMS, Michelle Funk

El 9% de la població de 15 anys i més té depressió, segons dades de l’Enquesta de Salut de Catalunya (ESCA 2021)

A comarques gironines augmenten un 36% els pacients atesos per primera vegada als centres de salut mental infantojuvenils i un 21% als centres d’adults

Dilluns 26 Setembre 2022
Ja estan obertes les inscripcions a l'edició d'enguany de la festa de la pagesia, Benvinguts a Pagès 2022, que tindrà lloc durant els dies 1 i 2 d'octubre.

Com cada any obrim les portes de l'horta de Campllong perquè tothom qui ho desitgi la pugui visitar i participar en les activitats que hi portarem a terme per a grans i petits.

Dilluns 22 Agost 2022
La nova gamma ja s’ha posat a la venda a les botigues pròpies i també es comercialitzarà en altres establiments especialitzats

Biodrissa, la marca d’horticultura ecològica de la Fundació Drissa, entitat gironina sense ànim de lucre dedicada a la inserció laboral de persones amb un problema de salut mental, acaba de llançar al mercat les melmelades i compotes de poma ecològica amb segell propi. La nova línia de producte, que s’elabora de manera artesanal amb collita pròpia, es presenta en quatre varietats: melmelada de poma Golden, de poma Story, de poma Story amb xocolata, i compota de poma. La gamma, que ja es pot adquirir als punts de venda Biodrissa de Girona i també a la botiga en línia de la marca (biodrissa.cat), neix amb la idea de comercialitzar-se en altres establiments especialitzats.

Feed RSS de notícies