Fes una donació

Pots col·laborar amb el projecte social de la Fundació Drissa fent una donació. Amb la teva col·laboració ajudes a la millora de la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental, a través del treball i l’habitatge. Agraint per avançat la teva acció, pots triar a quin projecte de la fundació vols destinar la teva donació. Cal que emplenis aquest formulari i ens posarem en contacte amb tu. Moltíssimes gràcies!

A quin projecte vols destinar la teva donació?

Aprendre a l’hort de l’Escola

Projecte educatiu inclusiu i integrador basat en l’aprenentatge cooperatiu del manteniment i gestió dels horts escolars durant tot l’any. L'alumnat hi participa conjuntament amb persones amb malaltia mental i gent gran.

Biodrissa

L’objectiu és la inserció sociolaboral de persones amb trastorn mental mitjançant la producció, transformació i venda de sucs i productes d’horta ecològics. La nostra marca promou una vida saludable amb la venda de productes frescos, naturals i ecològics.

Inversió

Contribució a l’actualització de vehicles, maquinària, eines i material informàtic per poder assegurar la qualitat tècnica en el desenvolupament dels nostres serveis.

Usuari expert

Formació de persones que pateixen problemes de salut mental per poder ajudar a altres persones en la mateixa situació, des de l’empatia, la comprensió, l’experiència i l’intercanvi de coneixements.

A la Fundació Drissa

També ho pots fer al projecte general de l’entitat