Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu
Aquest proper diumenge 29 de maig tindrà lloc a Blanes la segona edició de la Caminada per la Salut Mental, una iniciativa impulsada per l'Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, amb la col·laboració de l'Ajuntament de la població, per sensibilitzar la societat sobre els trastorns mentals, al mateix temps que promoure l'activitat física com a factor clau en el benestar físic i mental de totes les persones.

En aquesta segona edició, la caminada manté l’esperit solidari amb què va néixer i el 30% de la inscripció anirà a benefici de la Creu Roja, concretament al projecte d’atenció de l’entitat a les persones desplaçades d’Ucraïna.

En trobareu tota la informació i l'enllaç per la inscripció aquí.
Data: 29/05/2022
Hora: 10 : 30
Localització: Blanes, sortida des del Monument de la Sardana
Cost: 10€
Ja estan obertes les inscripcions a l'edició d'enguany de la festa de la pagesia, Benvinguts a Pagès 2022, que tindrà lloc durant els dies 1 i 2 d'octubre.

Com cada any obrim les portes de l'horta de Campllong perquè tothom qui ho desitgi la pugui visitar i participar en les activitats que hi portarem a terme per a grans i petits.

Si voleu participar-hi només cal que feu la vostra reserva a través d'aquest enllaç. Trobareu tota la informació d'aquesta edició arreu de Catalunya en la pròpia pàgina web de Benvinguts a Pagès.

Per consultes sobre els horaris de visita o les activitats variades que es realitzaran, podeu contactar amb l'Aniol Sapena a través del correu asapena@fundaciodrissa.com.

Us hi esperem!

Data: 01/10/2022
Duració: 2 Dies
Localització: Horta Biodrissa
Cost: Gratuït
El proper dia 8 d'octubre, en motiu dels actes de celebració del Dia Mundial de la salut mental" tindrà lloc la gimcana "Conèixer la salut mental i els bons hàbits en totes les àrees de la vida", entre altres activitats paral·leles. Es tracta d'un acte gratuït i obert per a tots els públics.

Cal fer reserva en aquest enllaç.

Data: 08/10/2022
Hora: 10 : 00