Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu
 Conferència a càrrec de Mariana Gronda, psicòloga i coordinadora del projecte.
Data: 30/03/2021
Hora: 11 : 30
Localització: Fundació Drissa
Registrar: Inscriu-te

Els propers 2 i 3 d'octubre us convidem a la present edició de Benvinguts a Pagès, que enguany recupera el format presencial.

Obrirem les portes al públic de la nostra horta ecològica de Campllong. Podreu participar en visites guiades, a més de tallers i activitats.

Aquestes activitats les prorrogarem durant tota la setmana següent en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental que se celebra el dia 10 d'octubre.

En cas que sigueu un centre educatiu, us demanem que ompliu aquest formulari per a escoles.

Al web de Benvinguts a Pagès trobareu tota la informació de l'edició 2021.

*Cliqueu aquí per la ubicació exacta de l'horta de Campllong!
Data: 02/10/2021
Duració: 9 Dies
Localització: Horta Biodrissa
Cost: Gratuït. Podeu fer una donació a l'entrada, que es destinarà a la Marató d'enguany de TV3
Estem treballant en els actes relacionats amb el Dia Mundial de la Salut Mental d'enguany.

Pròximament tindreu tota la informació a la vostra disposició.