Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu
Des que Girona i Bluefields signessin l’acord per l’agermanament solidari, el 9 de desembre del 1987, ambdós municipis han canviat molt. Com s’ha transformat la ciutat de Bluefields en els darrers 35 anys? Com ha influït en la vida social, cultural i econòmica local la cooperació bilateral entre Girona i la ciutat nicaragüenca al llarg d’aquestes tres dècades i mitja? Quines han estat les principals fites aconseguides en matèria d’alfabetització o en salut de les poblacions més desafavorides? Com es planteja l’horitzó de futur d’aquest agermanament en un context de crisis financera global? Societat civil, administracions i universitat debatran sobre el passat, el present i el futur de Bluefields en el marc de la Commemoració del 35è aniversari de l’agermanament solidari d’ambdues ciutats.

Sra. Núria Pi, regidora de Drets Socials i Cooperació
Sr. Gustavo Castro, Alcalde de Bluefields (connexió telemàtica)
Sr. Miquel Manté, membre de la Comunitat Terapèutica del Maresme
Sr. Genís Otalora, representant de l’Associació d’Educació Popular Carlos Fonseca Amador
(AEPCFA)

Modera: Joan Lluís Alegret Tejero, doctor en antropologia i ex-professor de la Universitat Centroamericana de Managua (Nicaragua)

Data: 11/11/2022
Hora: 19 : 00
Localització: Centre Cultural La Mercè
Cost: Gratuït
Ens plau convidar-vos a l'acte d'entrega de diplomes de les Actuacions Formatives Clúster Èxit Incorpora, que tindrà lloc el proper dijous 24 de novembre, a les 17.30 h, a l'Auditori de Support-Girona (Carrer Pierre Vilar 5-7).

L'acte, en format presencial i en streaming, comptarà amb la presència del Sr. Josep Pugès, director d'Operacions de La Fageda, que oferirà la conferència Automatització versus ocupabilitat.

Us agrairem que confirmeu la vostra presència omplint el formulari en línia.

Podreu accedir a l'acte online a través del canal youtube del Clúster Èxit.

Data: 24/11/2022
Hora: 17 : 30