Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu
Ja estan obertes les inscripcions a l'edició d'enguany de la festa de la pagesia, Benvinguts a Pagès 2022, que tindrà lloc durant els dies 1 i 2 d'octubre.

Com cada any obrim les portes de l'horta de Campllong perquè tothom qui ho desitgi la pugui visitar i participar en les activitats que hi portarem a terme per a grans i petits.

Si voleu participar-hi només cal que feu la vostra reserva a través d'aquest enllaç. Trobareu tota la informació d'aquesta edició arreu de Catalunya en la pròpia pàgina web de Benvinguts a Pagès.

Per consultes sobre els horaris de visita o les activitats variades que es realitzaran, podeu contactar amb l'Aniol Sapena a través del correu asapena@fundaciodrissa.com.

Us hi esperem!

Data: 01/10/2022
Duració: 2 Dies
Localització: Horta Biodrissa
Cost: Gratuït
El proper dia 8 d'octubre, en motiu dels actes de celebració del Dia Mundial de la salut mental" tindrà lloc la gimcana "Conèixer la salut mental i els bons hàbits en totes les àrees de la vida", entre altres activitats paral·leles. Es tracta d'un acte gratuït i obert per a tots els públics.

Cal fer reserva en aquest enllaç.

Data: 08/10/2022
Hora: 10 : 00
Localització: Rambla de la Llibertat, Girona
Cost: Gratuït

Us convidem a la presentació de "Caminants", en el Festival Art i Gavarres, on hi podreu veure les creacions realitzades durant les estades artístiques "Natura és Cultura", organitzades per la Fundació Setba. L'acte s'emmarca dins dels actes del Dia Mundial de la Salut Mental.

La presentació és el dia 14 d'octubre a les 11h, però l'espai serà visitable fins el dia 30 de novembre.

Per la presentació cal confirmar assistència a través de info@fundaciosetba.org.

Data: 14/10/2022
Hora: 11 : 00
Localització: Jardí del Museu Arqueològic de Girona
Cost: Gratuït
Del 15 al 23 d'octubre té lloc la Setmana Bio per l’alimentació ecològica. És un esdeveniment en el que es celebren tot un conjunt d’activitats amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques a tota la població.

Des de Biodrissa també hi participem a través d'una cistella d'elaboració pròpia preparada per a la ocasió.

Data: 15/10/2022
Duració: 9 Dies
Localització: Botiga Biodrissa del Carrer Ciutadans
Aquest dijous és projectarà la pel·lícula "La sirena y el Buzo", de Mercedes Moncada Rodríguez. La sessió s'emmarca dins del cicle Cinema i Solidaritat, aquest any amb el fil conductor "Visualitzant la pau: resolució de conflictes a la gran pantalla".

Aquesta activitat té lloc en el 35è aniversari de l'agermanament de Girona amb la ciutat nicaragüenca de Bluefields, amb qui estem desenvolupant un projecte de cooperació per la inserció laboral de persones amb problemes de salut mental a la Regió Autònoma Costa Caribe Sur.

Més informació sobre el cicle de cinema i solidaritat, aquí.

Data: 20/10/2022
Hora: 20 : 00