Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu
Ens plau convidar-vos a l'acte d'entrega de diplomes de les Actuacions Formatives Clúster Èxit Incorpora, que tindrà lloc el proper dijous 24 de novembre, a les 17.30 h, a l'Auditori de Support-Girona (Carrer Pierre Vilar 5-7).

L'acte, en format presencial i en streaming, comptarà amb la presència del Sr. Josep Pugès, director d'Operacions de La Fageda, que oferirà la conferència Automatització versus ocupabilitat.

Us agrairem que confirmeu la vostra presència omplint el formulari en línia.

Podreu accedir a l'acte online a través del canal youtube del Clúster Èxit.

Data: 24/11/2022
Hora: 17 : 30
Localització: Auditori de Support-Girona (Carrer Pierre Vilar 5-7), Girona
Cost: Gratuït
Des que Girona i Bluefields signessin l’acord per l’agermanament solidari, el 9 de desembre del 1987, ambdós municipis han canviat molt. Com s’ha transformat la ciutat de Bluefields en els darrers 35 anys? Com ha influït en la vida social, cultural i econòmica local la cooperació bilateral entre Girona i la ciutat nicaragüenca al llarg d’aquestes tres dècades i mitja? Quines han estat les principals fites aconseguides en matèria d’alfabetització o en salut de les poblacions més desafavorides? Com es planteja l’horitzó de futur d’aquest agermanament en un context de crisis financera global? Societat civil, administracions i universitat debatran sobre el passat, el present i el futur de Bluefields en el marc de la Commemoració del 35è aniversari de l’agermanament solidari d’ambdues ciutats.

Sra. Núria Pi, regidora de Drets Socials i Cooperació
Sr. Gustavo Castro, Alcalde de Bluefields (connexió telemàtica)
Sr. Miquel Manté, membre de la Comunitat Terapèutica del Maresme
Sr. Genís Otalora, representant de l’Associació d’Educació Popular Carlos Fonseca Amador
(AEPCFA)

Modera: Joan Lluís Alegret Tejero, doctor en antropologia i ex-professor de la Universitat Centroamericana de Managua (Nicaragua)

Data: 11/11/2022
Hora: 19 : 00
Localització: Centre Cultural La Mercè
Cost: Gratuït
Aquest dijous és projectarà la pel·lícula "La sirena y el Buzo", de Mercedes Moncada Rodríguez. La sessió s'emmarca dins del cicle Cinema i Solidaritat, aquest any amb el fil conductor "Visualitzant la pau: resolució de conflictes a la gran pantalla".

Aquesta activitat té lloc en el 35è aniversari de l'agermanament de Girona amb la ciutat nicaragüenca de Bluefields, amb qui estem desenvolupant un projecte de cooperació per la inserció laboral de persones amb problemes de salut mental a la Regió Autònoma Costa Caribe Sur.

Més informació sobre el cicle de cinema i solidaritat, aquí.

Data: 20/10/2022
Hora: 20 : 00
Localització: Cinema Truffaut
Cost: 3€
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Del 15 al 23 d'octubre té lloc la Setmana Bio per l’alimentació ecològica. És un esdeveniment en el que es celebren tot un conjunt d’activitats amb l’objectiu comú de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques a tota la població.

Des de Biodrissa també hi participem a través d'una cistella d'elaboració pròpia preparada per a la ocasió.

Data: 15/10/2022
Duració: 9 Dies
Localització: Botiga Biodrissa del Carrer Ciutadans
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Us convidem a la presentació de "Caminants", en el Festival Art i Gavarres, on hi podreu veure les creacions realitzades durant les estades artístiques "Natura és Cultura", organitzades per la Fundació Setba. L'acte s'emmarca dins dels actes del Dia Mundial de la Salut Mental.

La presentació és el dia 14 d'octubre a les 11h, però l'espai serà visitable fins el dia 30 de novembre.

Per la presentació cal confirmar assistència a través de info@fundaciosetba.org.

Data: 14/10/2022
Hora: 11 : 00
Localització: Jardí del Museu Arqueològic de Girona
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
El proper dia 8 d'octubre, en motiu dels actes de celebració del Dia Mundial de la salut mental" tindrà lloc la gimcana "Conèixer la salut mental i els bons hàbits en totes les àrees de la vida", entre altres activitats paral·leles. Es tracta d'un acte gratuït i obert per a tots els públics.

Cal fer reserva en aquest enllaç.

Data: 08/10/2022
Hora: 10 : 00