Pressupost

Aquí podeu sol·licitar un pressupost per als serveis productius del Centre Especial de Treball: JARDINERIA, PINTURA i NETEJA.

Nom i cognoms
Correu electrònic
Breu descripció i ubicació del lloc on s'hauria de realitzar el servei (poble, ciutat)

PINTURA

• Pintura de parets interiors / exteriors
  • Esmaltat de portes / finestres / balcons
  • Color / blanc
  • Fusta / Pladur / guix
  • Pintura de sostres
  • Cuina
Comentaris (especifiqui els serveis en què està interessat, m² de superfície a pintar, el nombre d'habitacions, etc.)

NETEJA

• Comunitat de veïns
  • Pis particular
  • Nau industria
  • Neteja de vidres
  • Pàrquing / Local comercial
  • Retirada d’estris
Comentaris (especifiqui els serveis en què està interessat, m² de superfície a netejar, l'alçada en cas de vidres, la freqüència - diari, setmanal, mensual ,etc. -, etc.)

JARDINERIA

• Jardí
  • Jardineres (replantat, manteniment...)
  • Piscina
  • Arbrat / arbust / fruiters
  • Gespa / rocalla / grava
  • Desbrossar parcel·la
  • Muntatge de tanca de fusta / vegetal
  • Disseny de nou jardí
  • Hidrosembra
Comentaris (especifiqui els serveis en què està interessat, m² de superfície, freqüència del servei -puntual, manteniment,etc.-, etc.)

Un cop tinguem el pressupost elaborat, ens posarem en contacte amb vostè per a fer-li arribar.

D’acord amb el que s’estableix en la Llei Orgànica 15/99 i RD 1720/2007 en matèria de protecció de dades de caràcter personal i a la Llei 34/02 en matèria de comerç electrònic, us informem que les dades que figuren en aquest full estaran incloses en un fitxer automatitzat propietat de Fundació Privada Drissa i es destinaran a la fi de poder realitzar el pressupost. Sempre que vulgui pot fer us del dret d’accés, rectificació o cancel·lació d’aquestes dades enviant un escrit a l’adreça Avinguda Sant Narcis, 22 baixos, 17005Girona o per correu electrònic a l’adreça: produccio@fundaciodrissa.com

Última actualització 19 octubre 2017