14 febrer 2019

Drissa creix amb el projecte d’establiments ecològics Biodrissa, botiga i degustació

La fundació obre el primer establiment al barri vell de Girona

L’entitat, dedicada a la inserció laboral de persones amb malaltia mental, tanca l’any 2018 amb un creixement de la plantilla del 5%, un total de 128 empleats, 82 dels quals són treballadors amb problemes de salut mental

La Fundació Drissa, entitat sense ànim de lucre dedicada a la inserció laboral de persones amb problemes de salut mental, presenta avui en societat la nova botiga i espai degustació Biodrissa, el primer punt de venda de l’entitat especialitzat en producte ecològic 100% a peu de carrer,  ubicat en el barri vell de Girona. Biodrissa és la marca de la Fundació Drissa per a la línia del negoci d’horticultura ecològica de la fundació i sobre aquest projecte pivota el creixement de l’entitat, que té com a objectiu principal augmentar la contractació del col·lectiu que abraça.

(més…)

Última actualització 15 febrer 2019