31 juliol 2017

Girona, capital de la Salut Mental 2017

Girona serà el dissabte 7 d’octubre la capital catalana de la salut mental 2017. Amb el lema “Salut Mental, a la comunitat i a la feina”, la ciutat acollirà l’acte central del Dia Mundial de la Salut Mental a Catalunya, un esdeveniment festiu i reivindicatiu organitzat per Salut Mental Catalunya i l’Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques, amb el suport de l’Institut d’Assistència Sanitària (IAS), la Fundació Drissa i la Fundació Tutelar de les Comarques Gironines. Més de 1.500 persones es donaran cita a la plaça Salvador Espriu, lloc de la celebració.

Amb la voluntat de debatre i alhora divulgar, reflexionar, reivindicar i també celebrar el Dia Mundial de la Salut Mental, les entitats gironines desplegaran del 3 al 10 d’octubre un calendari d’activitats divulgatives arran i arreu de la demarcació, que compta amb la participació de les diferents entitats i institucions del territori que treballen en salut mental i que s’hi han volgut sumar.

(més…)

Última actualització 31 juliol 2017