19 juny 2018

Èxit de l’horta ecològica de Campllong a Benvinguts a Pagès

La Fundació Drissa va participar els passats 9 i 10 de juny en la 3ª edició de Benvinguts a Pagès. Vam obrir al públic la nostra horta ecològica d’on surten tots els productes que oferim a la botiga de Biodrissa del Mercat del Lleó. Les jornades van constar de visites guiades als assistents acompanyades de tastets dels variats sucs produïts per Biodrissa. A més van poder col·laborar amb els treballadors de l’horta en els diferents processos de plantació. Volem agrair a tots els visitants la seva entusiasta participació i esperem poder repetir l’experiència la pròxima edició.

Última actualització 19 juny 2018