17 octubre 2018

Assistim a la conferència anual de l’EASPD

Dos representants de l’àrea social de Fundació Drissa va assistir els passats 4 i 5 d’octubre a la conferència anual de l’EASPD (European Association of Service Providers for Persons with Disabilities). Es tracta d’una entitat europea que aglutina organitzacions socials vinculades al món de la discapacitat. La temàtica d’enguany tracta en quina mesura l’aplicació i incorporació creixent de les noves tecnologies suposa un impacte en l’autonomia i la inclusió social de les persones amb discapacitat, amb el títol de “Technology and Digitalisation in the Social Care Sector: the impact on education, employment and independent living”

Última actualització 17 octubre 2018