Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies

Xerrada "Fundació Drissa, un exemple d'aplicació pràctica dels ODS"

Dilluns 15 Novembre 2021

Us convidem a la xerrada "Fundació Drissa, un exemple d'aplicació pràctica dels ODS", que duran a terme la nostra directora Núria Martínez i l'Aniol Sapena, l'ambientòleg de l'entitat. Ens trobareu aquest proper dilluns 15 de novembre a les 18h, a l'Hotel d'Entitats (Carrer de la Rutlla, 22)

Fundació Drissa som una entitat amb consciència de sostenibilitat, cura del medi ambient i eliminació de les desigualtats socials. Cada any renovem satisfactòriament la ISO 14001 mediambiental, però la nostra feina contribueix en molts dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) fixats per l'ONU en l'Agenda 2030. Volem ajudar a invertir la situació de crisi que viu el planeta, i el proper dilluns us explicarem com l'entitat contribueix a aquest objectiu.

La xerrada s'emmarca dins de l'Any Internacional de la Fruita i Verdura i és organitzada pels Amics de la Unesco de Girona, que fa poc van voler conèixer la nostra horta ecològica de primera mà.

*Cal inscripció prèvia a través de secretaria.unescogi@gmail.com, o del telèfon 972 41 22 58.