Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies

Oferta: Oferta de feina per a suport psicològic en el procés d'aprenentatge a l'alumnat amb problemes de salut mental a La Foixarda

Dilluns 17 Maig 2021

estat:
Tancada
final:
02/06/2021
numero:
20210517-A
area:
descripcio:
Al projecte educatiu La Foixarda (Fundació Drissa) estem cercant un/a psicòleg/a per fer suport psicològic en el procés d'aprenentatge a l'alumnat amb problemes de salut mental amb l'objectiu que tinguin èxit educatiu i, així, millorin l'ocupabilitat.
funcions:
- Suport psicològic i pedagògic (procedimental) en el procés d’aprenentatge a estudiants amb problemes de salut mental de formació professional, accés a la universitat i universitaris mitjançant entrevistes individuals i a una aula d’estudi virtual - Suport psicològic i pedagògic (procedimental) en el procés d’aprenentatge a estudiants amb problemes de salut mental d’ESO i batxillerat mitjançant tutories individuals i a una aula d’estudi presencial - Coordinacions amb els referents familiars, educatius, sanitaris, etc.
requisits:
- Orientació a objectius/resultats - Coneixement del sistema educatiu català des de secundària fins a la universitat - Coneixement de les TIC com a eines per a l’aprenentatge (Google Calendar, Anki, etc.) - Nivell alt de català i castellà escrit i oral
altres:
Complementàriament, es valorarà de manera positiva: - Experiència en atenció directa a persones amb problemes de salut mental - Experiència com a docent, formador, etc., especialment amb adolescents o adults joves - Tenir un grau de la discapacitat igual o superior al 33% per raó de salut mental
horari:
D’11:45 a 19:15h
contracte:
- Contracte de 6 mesos prorrogable - Jornada completa - 1.433,61 € bruts mensuals

Més, sobre...: La Foixarda