Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Titulars  Notícies
Dijous 16 Desembre 2021
La Fundació Drissa us desitgem que passeu Bon Nadal i una bona entrada d'any 2022 a tothom!

Divendres 3 Desembre 2021
Han participat en el programa formatiu un total de 53 persones, el 90 % de les quals han finalitzat la formació amb diploma.

Mola! Botiga de pastes, Retak Iberia, Costa Brava Mediterranean Foods, Fundació Emys i Gri-park han rebut els premis Incorpora que el Clúster Èxit atorga a les empreses col·laboradores.

Dijous 2 Desembre 2021
El proper dijous 2 de desembre tindrà lloc l’acte anual d’entrega de diplomes de les Actuacions Formatives Clúster Incorpora.

Dilluns 15 Novembre 2021
Us convidem a la xerrada "Fundació Drissa, un exemple d'aplicació pràctica dels ODS", que duran a terme la nostra directora Núria Martínez i l'Aniol Sapena, l'ambientòleg de l'entitat. Ens trobareu aquest proper dilluns 15 de novembre a les 18h, a l'Hotel d'Entitats (Carrer de la Rutlla, 22)

Dimecres 27 Octubre 2021
De la mà de ILPRA hem equipat el nostre obrador amb aquesta nova termosegelladora, que ens permetrà, de moment, allargar fins a 6 dies la caducitat de les nostres elaboracions que trobeu a la botiga.

Feed RSS de notícies