Fes una donació

Pots col·laborar amb el projecte social de la Fundació Drissa fent una donació. Amb la teva col·laboració ajudes a la millora de la qualitat de vida de les persones amb problemes de salut mental, a través del treball i l’habitatge. Agraint per avançat la teva acció, pots triar a quin projecte de la fundació vols destinar la teva donació. Cal que emplenis aquest formular i ens posarem en contacte amb tu. Moltíssimes gràcies!

A quin projecte vols destinar la teva donació?

Aprendre a l’hort de l’Escola

El projecte "Aprendre a l'hort de l'escola" és un projecte educatiu inclusiu i integrador, que es basa en l’aprenentatge cooperatiu del manteniment i de la gestió dels horts escolars durant tot l’any, i en la personalització dels aprenentatges de l’alumnat que hi participa. Els col·lectius protagonistes que hi participen conjuntament amb mestres i alumnat de les escoles són persones amb malaltia mental i gent gran.

Biodrissa

És la nova línia de negoci del Centre Especial de Treball Drissa, que té per objectiu la inserció sociolaboral de persones amb trastorn mental mitjançant la producció, transformació i venda de sucs i productes d’horta ecològics, i la promoció d’una vida saludable amb la venda de productes frescos, naturals i ecològics. La nostra marca Biodrissa ofereix també caterings saludables.

Inversió

Contribució a l’actualització de vehicles, maquinaria, eines i material informàtic per poder assegurar la qualitat tècnica en el desenvolupament dels nostres serveis.

Usuari expert

Formació de persones que pateixen problemes de salut mental per poder ajudar a altres persones en la mateixa situació, des de l’empatia, la comprensió, l’experiència i l’intercanvi de coneixements.

A la Fundació Drissa

També ho pots fer al projecte general de l’entitat