Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu

Els propers 2 i 3 d'octubre us convidem a la present edició de Benvinguts a Pagès, que enguany recupera el format presencial.

Obrirem les portes al públic de la nostra horta ecològica de Campllong. Podreu participar en visites guiades, a més de tallers i activitats.

Al web de Benvinguts a Pagès trobareu tota la informació de l'edició 2021.

*Cliqueu aquí per la ubicació exacta de l'horta de Campllong!

*Cal inscripció prèvia a través d'aquest breu formulari

Data: 02/10/2021
Duració: 2 Dies
Localització: Horta Biodrissa
Cost: Gratuït. Podeu fer una donació a l'entrada, que es destinarà a la Marató d'enguany de TV3
Posarà l’accent en l’empoderament vinculat a capacitat jurídica, el respecte pels drets de les persones amb un problema de salut mental i la vida independent en la comunitat.

L'acte es realitzarà a l'auditori de Support-Girona. Us podeu inscriure en aquesta adreça, on hi trobareu tota la informació.

Data: 08/10/2021
Hora: 09 : 00
Duració: 8 Hores
Localització: Auditori Support-Girona (C. Pierre Vilar 5. Baixos. Girona). Presencial i en línia (via Zoom)
Cost: Gratuït
La I Caminada per la Salut Mental obrirà la diada a les 10 del matí, amb sortida des del Monument al Sardanista i un recorregut de 5 km.

El proper diumenge 10 d’octubre, Blanes acollirà l’acte central del Dia Mundial de la Salut Mental a comarques gironines. La diada, de caràcter festiu i reivindicatiu, s’obrirà a les 10 del matí, amb la I Caminada per la Salut Mental, impulsada per l’Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques amb el suport de l’ajuntament de la ciutat, per sensibilitzar la societat sobre els trastorns mentals, al mateix temps que promoure l'activitat física com a factor clau en el benestar físic i mental de totes les persones. El recorregut serà de 5 km i sortirà i acabarà al Monument al Sardanista del passeig marítim de Blanes.

Cap a les 12.30 hores, just al costat del Monument al Sardanista, al Banc dels Músics, tindrà lloc l’acte central de la celebració, en què es farà la lectura del manifest “La salut mental en un món desigual”, lema proposat per la Federació Mundial per a la Salut Mental (WFMH) en l’edició 2021 de la campanya. La presidenta de l’associació de familiars, Maria Combalia, farà la benvinguda i donarà pas a la lectura, que anirà a càrrec d’un membre d’un dels clubs socials de l’entitat, en representació del col·lectiu. Tot seguit es faran els parlaments oficials, a càrrec de l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, i el conseller del Departament de Salut, Josep Maria Argimon. Es tracta d’un acte obert i dirigit a la ciutadania en el qual també estaran presents els representants de les entitats i organitzacions promotores del programa commemoratiu del dia mundial, així com nombrosos professionals del sector social i de la salut.

Trobareu tota la informació de l'acte i podreu formalitzar la inscripció a través d'aquesta adreça

Data: 10/10/2021
Hora: 10 : 00