Segueix l’actualitat de la Fundació Drissa

Títol i resum  A tot arreu
El proper dijous 2 de desembre tindrà lloc l’acte anual d’entrega de diplomes de les Actuacions Formatives Clúster Incorpora.

L’acte comptarà amb la presència del Sr. Josep Lagares, CEO de Metalquímia, que oferirà la conferència “La responsabilitat social de les empreses”. Cal que formalitzeu la vostra inscripció a través d'aquest enllaç.

En cas que hi tingueu interès i no hi pugueu assistir hem habilitat aquest altre enllaç per seguir-lo en streaming.

Data: 02/12/2021
Hora: 17 : 00
Duració: 2 Hores
Localització: Auditori Support-Girona (C. Pierre Vilar 5. Baixos. Girona)
Cost: Gratuït
Fundació Drissa som una entitat amb consciència de sostenibilitat, cura del medi ambient i eliminació de les desigualtats socials. Cada any renovem satisfactòriament la ISO 14001 mediambiental, però la nostra feina contribueix en molts dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) fixats per l'ONU en l'Agenda 2030. Volem ajudar a invertir la situació de crisi que viu el planeta, i el proper dilluns us explicarem com l'entitat contribueix a aquest objectiu.

La nostra directora Núria Martínez i l'Aniol Sapena, l'ambientòleg de l'entitat, duran a terme la xerrada "Fundació Drissa, un exemple d'aplicació pràctica dels ODS". Us esperem aquest dilluns 15 de novembre a les 18h, a l'Hotel Entitats.

La xerrada s'emmarca dins de l'Any Internacional de la Fruita i Verdura i és organitzada pels Amics de la Unesco de Girona, que fa poc van voler conèixer la nostra horta ecològica de primera mà.

*Cal inscripció prèvia a través de secretaria.unescogi@gmail.com, o del telèfon 972 41 22 58.

Data: 15/11/2021
Hora: 18 : 00
Duració: 2 Hores
Localització: Hotel d'Entitats
Cost: Gratuït
La I Caminada per la Salut Mental obrirà la diada a les 10 del matí, amb sortida des del Monument al Sardanista i un recorregut de 5 km.

El proper diumenge 10 d’octubre, Blanes acollirà l’acte central del Dia Mundial de la Salut Mental a comarques gironines. La diada, de caràcter festiu i reivindicatiu, s’obrirà a les 10 del matí, amb la I Caminada per la Salut Mental, impulsada per l’Associació Família i Salut Mental de Girona i Comarques amb el suport de l’ajuntament de la ciutat, per sensibilitzar la societat sobre els trastorns mentals, al mateix temps que promoure l'activitat física com a factor clau en el benestar físic i mental de totes les persones. El recorregut serà de 5 km i sortirà i acabarà al Monument al Sardanista del passeig marítim de Blanes.

Cap a les 12.30 hores, just al costat del Monument al Sardanista, al Banc dels Músics, tindrà lloc l’acte central de la celebració, en què es farà la lectura del manifest “La salut mental en un món desigual”, lema proposat per la Federació Mundial per a la Salut Mental (WFMH) en l’edició 2021 de la campanya. La presidenta de l’associació de familiars, Maria Combalia, farà la benvinguda i donarà pas a la lectura, que anirà a càrrec d’un membre d’un dels clubs socials de l’entitat, en representació del col·lectiu. Tot seguit es faran els parlaments oficials, a càrrec de l’alcalde de Blanes, Àngel Canosa, i el conseller del Departament de Salut, Josep Maria Argimon. Es tracta d’un acte obert i dirigit a la ciutadania en el qual també estaran presents els representants de les entitats i organitzacions promotores del programa commemoratiu del dia mundial, així com nombrosos professionals del sector social i de la salut.

Trobareu tota la informació de l'acte i podreu formalitzar la inscripció a través d'aquesta adreça

Data: 10/10/2021
Hora: 10 : 00
Localització: Blanes
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment
Posarà l’accent en l’empoderament vinculat a capacitat jurídica, el respecte pels drets de les persones amb un problema de salut mental i la vida independent en la comunitat.

L'acte es realitzarà a l'auditori de Support-Girona. Us podeu inscriure en aquesta adreça, on hi trobareu tota la informació.

Data: 08/10/2021
Hora: 09 : 00
Duració: 8 Hores
Localització: Auditori Support-Girona (C. Pierre Vilar 5. Baixos. Girona). Presencial i en línia (via Zoom)
Més info...: Pàgina web de l'esdeveniment

Els propers 2 i 3 d'octubre us convidem a la present edició de Benvinguts a Pagès, que enguany recupera el format presencial.

Obrirem les portes al públic de la nostra horta ecològica de Campllong. Podreu participar en visites guiades, a més de tallers i activitats.

Al web de Benvinguts a Pagès trobareu tota la informació de l'edició 2021.

*Cliqueu aquí per la ubicació exacta de l'horta de Campllong!

*Cal inscripció prèvia a través d'aquest breu formulari

Data: 02/10/2021
Duració: 2 Dies
Localització: Horta Biodrissa
Cost: Gratuït. Podeu fer una donació a l'entrada, que es destinarà a la Marató d'enguany de TV3
 Conferència a càrrec de Mariana Gronda, psicòloga i coordinadora del projecte.
Data: 30/03/2021
Hora: 11 : 30