Enllaços d’interès

En aquesta secció trobareu els enllaços a altres institucions i entitats amb les quals Drissa col·labora en les seves diferents línies d’actuació, ja sigui la participació en diferents comissions i grups de treball de les organitzacions de les quals Drissa és fundador i/o membre o la creació d’aliances amb altres organitzacions per atendre de manera més eficaç el personal de la Fundació.

Descàrregues

Des d’aquest portal us podeu descarregar documents relacionats amb la Fundació que poden ser del vostre interès.
Documentació interna de la fundació (manual d’acollida, procediments de la ISO, auditories, memòries…)

Comptes anuals

Memòries de la Fundació

Altres enllaços d’interès