Donacions

Les fonts de finançament de la Fundació per a desenvolupar els seus serveis i programes són diverses. Actualment, el 46% dels ingressos provenen dels serveis realitzats pel CET DRISSA, el 47,23% d’ajuts públics per la realització de programes i serveis.
També hem comptat amb la col·laboració d’ajuts d’entitats privades, bàsicament financeres en un 6,70%. Per últim, el 0,07% restant ha estat per ajudes de particulars.Treballem per a millorar la realització i qualitat dels nostres serveis i poder així donar respostes a les necessitats del col.lectiu (habitatge, formació, recolzament jurídic…).
És per això que volem agrair especialment a les persones que ens fan donacions a fi d’ajudar-nos a tirar endavant els nostres projectes i a millorar les prestacions  que oferim al col·lectiu de persones que pateixen malalties mentals.Si voleu  ajudar-nos a continuar millorant els nostres serveis, i a ampliar-los a fi d’atendre al major número de persones afectades d’aquestes malalties, ho podeu fer a través d’una donació. Si hi esteu interessats podeu enviar un correu electrònic a: administracio@fundaciodrissa.com i us informarem de com procedir.

· A quin servei vols que es destini la teva ajuda:

· Vols rebre un certificat de la teva donacio?

SiNo

· Les dades que necessitem per fer-lo i fer-te’l arribar són:

·Persona física
·Persona jurídica

· Vols que et rendim comptes sobre la utilització de la teva donació

SiNo

- Memòria activitas de la fundació

- Memòria del servei

- Memòria concreta sobre la destinació dels fons

D’acord amb el que s’estableix en la Llei Orgànica 15/99 i RD 1720/2007 en matèria de protecció de dades de caràcter personal i a la Llei 34/02 en matèria de comerç electrònic, us informem que les dades que figuren en aquest full estaran incloses en un fitxer automatitzat propietat de Fundació Privada Drissa i es destinaran a la fi de poder gestionar la donació. Sempre que vulgui pot fer us del dret d’accés, rectificació o cancel·lació d’aquestes dades enviant un escrit a l’adreça Avinguda Sant Narcis, 22 baixos, 17005Girona o per correu electrònic a l’adreça: administracio@fundaciodrissa.com
Aquesta documentació es farà arribar durant el primer trimestre de l’any següent.

Última actualització 31 juliol 2017