Donacions

Les fonts de finançament de la Fundació per a desenvolupar els seus serveis i programes són diverses. Actualment, el 46% dels ingressos provenen dels serveis realitzats pel CET DRISSA, el 47,23% d’ajuts públics per la realització de programes i serveis.
També hem comptat amb la col·laboració d’ajuts d’entitats privades, bàsicament financeres en un 6,70%. Per últim, el 0,07% restant ha estat per ajudes de particulars.Treballem per a millorar la realització i qualitat dels nostres serveis i poder així donar respostes a les necessitats del col.lectiu (habitatge, formació, recolzament jurídic…).

És per això que volem agrair especialment a les persones que ens fan donacions a fi d’ajudar-nos a tirar endavant els nostres projectes i a millorar les prestacions  que oferim al col·lectiu de persones que pateixen malalties mentals.Si voleu  ajudar-nos a continuar millorant els nostres serveis, i a ampliar-los a fi d’atendre al major número de persones afectades d’aquestes malalties, ho podeu fer a través d’una donació. Si hi esteu interessats podeu enviar un correu electrònic a: administracio@fundaciodrissa.com i us informarem de com procedir.

· A quin servei vols que es destini la teva ajuda:

· Vols rebre un certificat de la teva donacio?

SiNo

· Les dades que necessitem per fer-lo i fer-te’l arribar són:

·Persona física
·Persona jurídica

· Vols que et rendim comptes sobre la utilització de la teva donació

SiNo

- Memòria activitas de la fundació

- Memòria del servei

- Memòria concreta sobre la destinació dels fons

D’acord amb el que disposa la normativa vigent de Protecció de Dades Personals, l’informem que les dades de caràcter personal facilitades per vostè, passaran a formar part de FUNDACIÓ DRISSA, C / Santander número 1 Baixos, 17005 Girona amb la finalitat de gestionar la seva donació. Així mateix, l’informem que les seves dades no seran utilitzades per a la presa automàtica de decisions, ni elaboració de perfils.

Totes les dades personals recollides seran conservades seguint les directrius de la legislació tributària vigent.

Pot exercitar els drets d’accés, rectificació, limitació, supressió i oposició, així com contactar amb el nostre Delegat de Protecció de Dades indicant-ho per escrit a FUNDACIÓ DRISSA, C / Santander número 1 Baixos, 17005 Girona o per correu electrònic a l’adreça: protecciodades@fundaciodrissa.com. Reglament (UE) 2016/679 de 27 2016 (GDPR).

Última actualització 19 juny 2018