• iwithSession: guarda la sessió de navegació actual pel funcionament de les pàgines web i dels formularis
    • iwithLang: guarda l'idioma de navegació perquè els serveis funcionin correctament

1. Feu clic al menú situat a la barra d'eines.
  2. Seleccioneu Configuració.
  3. Feu clic a Mostar opcions avançades.
  4. A la secció 'Privacidad' feu clic al botó Configuració de contingut.
Més informació sobre Google Chrome

1. A la part superior de la finestra de Firefox feu clic al menú Eines.
  2. Seleccioneu Opcions.
  3. Seleccioneu el panell Privacitat.
  4. A l'opció Firefox podreu escollir Usar una configuració personalitzada per a l'historial per configurar les opcions.
Més informació sobre Mozilla Firefox

Altres navegadors: