29 setembre 2020

Visita del servei prelaboral de l’Alt Empordà a l’horta de Campllong

Tot i que les previsions meteorològiques del divendres dia 25 de setembre no feien ser gaire optimistes, finalment el servei prelaboral de l’Alt Empordà, ha pogut realitzar la sortida a l’horta de Campllong de Fundació Drissa. L’objectiu de la sortida era principalment poder conèixer el CET i el projecte Biodrissa.

Acompanyats finalment per un dia immillorable, han fet una visita guiada pels mateixos treballadors del CET d’allò més interessant. Han pogut veure, entre altres coses, com s’està realitzant la recollida d’algunes de les varietats de poma que es cultiven a l’horta. També han pogut gaudir d’un tast d’alguns productes en un ambient natural immillorable.

La sortida ha sigut una oportunitat per gaudir de la companyia dels companys i companyes del servei i alhora de conèixer part del projecte Drissa i el CET de l’entitat. Només ens queda donar les gràcies a tots els professionals operaris i el professional de suport de l’horta per haver-ho fet possible!

Última actualització 22 octubre 2020