16 juliol 2020

Lliurament dels premis #FPCAT a les bones pràctiques en el camp de la formació professional

Ahir es van lliurar virtualment els premis #FPCAT a les bones pràctiques en el camp de la formació professional. El projecte guardonat permet facilitar que persones amb discapacitat intel·lectual, trastorn de l’espectre autista o persones amb problemes de salut mental puguin obtenir un títol oficial que acrediti els coneixements que han adquirit al llarg de la seva experiència laboral en CETs o empreses d’inserció. Ha estat impulsat per l’Associació AMMFEINA Salut Mental Catalunya, de la qual en formem part, Dincat Associació Empresarial d’Economia Social i Aprenem Associació per a la inclusió de persones amb autisme.

Última actualització 6 agost 2020