16 març 2020

Mesures de contenció del Covid-19

D’acord amb les diferents resolucions emeses per les autoritats per fer front a la infecció pel nou coronavirus SARS-Cov-2, us informem de les principals mesures organitzatives preses per la Fundació, que s’aniran adaptant a la situació del moment.

▶️ Des dels Serveis Centrals us donarem servei a través de teletreball. Només cal que ens contacteu als telèfons 972249344 – 626217401 o a: info@fundaciodrissa.com

▶️ Queden tancats els serveis d’Acollida i Prelaborals i Mercat laboral ordinari, fins a nou avís.

▶️ En el servei d’Habitatge s’aplicaran els protocols i mesures preventives corresponents.

▶️ En relació amb els serveis del CET, es mantenen els serveis que ens obliga la normativa i aquells que per les seves característiques no es poden ajornar. La resta queden suspesos fins a nou avís.

▶️ Les botigues #Biodrissa: l’establiment del Mercat del Lleó seguirà la normativa municipal, i Biodrissa Barri Vell farà horari restringit de 9 a 16 hores.

Moltes gràcies a tothom!

Última actualització 9 juliol 2020