22 gener 2020

Fem balanç del Programa de Governança Democràtica amb La Confederació

El passat dia 17 de gener La Confederació va convocar diverses entitats, entre les quals la Fundació Drissa, per valorar el Programa d’Acompanyament a la Millora de la Governança Democràtica. Les entitats van valorar el grau de satisfacció, els impactes que el programa ha tingut en l’entitat, els seus punts forts i els febles, així com l’evolució que havia de tenir el mateix dins el Tercer Sector.

Aquest programa té per objectiu impulsar la participació de totes les persones i grups d’interès d’una organització en la presa de decisions. Fundació Drissa l’ha realitzat en la seva tercera edició i ha definit un pla de millora en diferents àrees.

Última actualització 18 febrer 2020