20 gener 2020

Ens adherim a la Xarxa Gironina per l’impuls de la reforma horària

La Fundació ens sumem a la voluntat de posar criteris racionals i que ens apropin a Europa a l’hora de gestionar l’horari laboral i familiar. Per això ens adherim a la Xarxa Gironina per l’impuls de la reforma horària, una iniciativa impulsada per l’Ajuntament de Girona. L’objectiu d’aquesta mesura és incrementar la productivitat i millorar la competitivitat, així com la qualitat de vida de les persones treballadores. Volem ser una empresa conciliadora amb la vida familiar i ja estem aplicant mesures al respecte des de fa un temps per tal d’assolir els objectius marcats per la reforma horària al 2025. Per tot això ens visitarà l’Oficina Tècnica per l’Impuls de la Reforma Horària, que identificarà aquestes pràctiques que estem duent a terme així com possibles mesures que puguem implementar per millorar en aquest àmbit.

Última actualització 18 febrer 2020