6 novembre 2019

Formacions internes del mes d’octubre

La formació continuada dels nostres treballadors pel correcte desenvolupament de la seva feina és prioritariper la nostra empresa. Tot seguit trobareu les formacions que hem realitzat aquest passat mes d’octubre:

• S’inicien 6 formacions d’acollida de nova incorporació: tres d’obrador, dos en el servei central d’operacions i una en informàtica
  • Formació en manipulació d’aliments per a professionals operaris i de suport de rentaplats i obrador.
  • Iniciem també la formació en declaració amistosa d’accidents per a professionals operaris i de suport que condueixen vehicles de la Fundació.

Última actualització 21 novembre 2019