20 setembre 2019

ACCIÓ ens acompanyarà en el projecte Bluefields

Fundació Drissa, juntament amb la Comunitat Terapèutica del Maresme, l’Institut d’Assistència Sanitària, la Universitat de Girona i l’Ajuntament de Girona, en el desenvolupament del projecte per la salut mental de Bluefields (RACCS) – Nicaragua, vol crear un recurs d’inserció laboral a la ciutat de Bluefields per poder donar feina a les persones més desfavorides i amb problemes de salut mental.

A través del Servei Aracoop Internacional, ACCIÓ, l’agència catalana de suport a la competitivitat de l’empresa catalana, mitjançant l’oficina exterior de comerç i inversions de Catalunya a Panamà, acompanyarà les entitats en el procés d’implantació d’aquest recurs d’inserció laboral.

Última actualització 21 octubre 2019