27 agost 2019

#Memòria2018 El Pacient Expert

Un dels principis fonamentals a la Fundació, i transversal en tots els seus serveis, és l’apoderament. És molt important que les persones amb problemes de salut mental tinguin la seva pròpia veu i la facin sentir en els diferents àmbits de la seva vida. El projecte del Pacient Expert n’és un bon exemple, doncs és la pròpia persona la que ofereix el seu testimoni i la seva experiència amb la malaltia a altres persones afectades. Posa en comú la seva vivència en primera persona per ajudar-los a identificar i afrontar els símptomes de la malaltia i gestionar l’impacte físic, emocional i social de la malaltia, per millorar així la seva qualitat de vida. Aquest any s’han fet 12 sessions i hi han participat 4 persones com a pacients experts.

Última actualització 15 novembre 2019