8 juliol 2019

Sis persones treballadores de la Fundació aproven el curs de manipulació de productes fitosanitaris

Durant els mesos de maig i juny, 6 persones treballadores de la Fundació (quatre de jardineria i dos d’horta) han participat en el curs de manipulació de productes fitosanitaris que els ha permès tenir el carnet de manipulador i aplicador de productes d’aquest tipus de nivell bàsic. El curs ha constat de 25 hores en línia a través de Ruralcat i amb examen presencial que han aprovat tots els participants, treballant continguts com plagues i malalties, mètodes de control de plagues, tractaments i productes fitosanitaris.

Última actualització 13 setembre 2019