30 juliol 2019

Rebem la visita del projecte KSAMEU

Hem col·laborat amb un projecte de formació sobre temes de salut mental dins del marc del Projecte KSAMEU, destinat a adolescents i joves que porta a terme la Fundació Escola Sant Vicenç de Paül.

L’entitat ha volgut conèixer el nostre projecte Biodrissa, raó per la qual els hem preparat una visita a l’obrador on els hem detallat com elaborem i transformem els nostres productes ecològics, amb una posterior reunió i dinar a la botiga del Barri Vell, on han pogut degustar els productes que abans han vist elaborar a l’obrador.

El projecte KSAMEU és un programa d’acció social ubicat a la ciutat de Figueres destinat a adolescents i joves, en favor de l’educació, la formació, la inserció laboral, el lleure i l’àmbit social. Es tracta d’una acció educativa dirigida especialment als joves que es troben en risc d’exclusió.

Última actualització 21 octubre 2019