2 juliol 2019

Assistim a la sessió informativa sobre el nou model territorial del SOC

Aquest passat 25 de juny vam assistir a la sessió informativa organitzada per ACACER (Associació Catalana d’Agències de Col·locació i Empreses de Recol·locació) sobre la nova organització i nou funcionament del SOC. Es tracta d’un nou model que ara està en fase de tramitació, i que requereix una concertació territorial consensuada per tal d’adequar l’oferta dels serveis i programes ocupacionals a les necessitats del territori. L’objectiu és millorar l’ocupabilitat i la inserció laboral de les persones responent a les noves necessitats que demana el mercat laboral i les necessitats locals concretes dels territoris.

Última actualització 14 agost 2019