19 juny 2019

Formacions internes del mes de maig

La nostra feina també és continuar millorant la formació dels nostres treballadors perquè puguin fer la seva feina amb la millor preparació possible. Aquestes han estat les formacions que hem dut a terme aquest passat mes de maig.

• 5 formacions d’acollida de nova incorporació: 3 persones a Biodrissa, 1 a administració i 1 a jardineria.
  • Taller de Relacions Afectivo-Sexuals a càrrec d’estudiants de 4rt de Psicologia.
  • Finalitza la formació de neteja per professionals operaris del CET i també per persones usuàries de Servei Prelaboral i Mercat Laboral Ordinari.
  • Jornada sobre les novetats sobre el registre diari de la jornada laboral.
  • Jornada de la contractació pública a l’acció concertada amb la iniciativa social sense afany de lucre.
  • S’inicia la formació de manipulador i aplicador de productes fitosanitaris, a nivell bàsic per a persones professionals operaris de Jardineria.
  • Finalitza la formació de Parcelshop.
  • Jornada internacional Tophouse.

Última actualització 15 novembre 2019