12 juny 2019

Assistim a la Jornada Internacional de presentació del Projecte TopHouse

Vam assistir a la Jornada Internacional de presentació del Projecte TopHouse a Support-Fundació Tutelar Girona, amb el títol de “Eines de detecció i avaluació de necessitats de suport i habitatge per a persones amb necessitats complexes”, un projecte europeu Erasmus+ en el que Drissa hi participa, i centrat en els processos d’inclusió social de persones amb discapacitat psicosocial, a través de l’habitatge. Aquesta jornada ha servit de llançament oficial internacional després d’haver d’haver assistit ja a diverses formacions com la realitzada a Londres el passat mes de març.

Última actualització 19 juny 2019