18 juny 2019

Assistim a la Jornada de Responsabilitat Social organitzada per Altem i FemCAT

El Servei Prelaboral de Figueres va participar a la Jornada de Responsabilitat Social: Inserció sociolaboral de persones amb capacitat diverses, organitzada per Fundació Altem i FemCAT a l’auditori dels Caputxins de Figueres. Entre d’altres hi van participar l’Ajuntament de Figueres, Consell Comarcal Alt Empordà i Incorpora.

Es va parlar de la llei empresarial respecte la contractació de persones amb diferents capacitats i de quines alternatives hi ha. Es van presentar casos de treballadors que han estat contractats en empreses ordinàries juntament amb la visió que en tenen els empresaris, entre els quals hi havia empreses com el Camping Bassegoda Park, Grup Peralada, Costa Brava Consulting Group, Torremirona Resort, Dibosch i Fòrum Carlemany, finalitzant l’acte amb un piscolabis del CET d’Altem.

Última actualització 19 juliol 2019