11 juny 2019

Assistim a la 13ª Conferència Europea de Treball amb Suport EUSE 2019

Els passats 27, 28 i 29 de maig, una representació de la Fundació vam assistir a la 13ª Conferència Europea de Treball amb Suport que va tenir lloc a Amsterdam. Vam anar a presentar la nostra feina a Drissa pel que fa a la inclusió laboral de persones amb trastorn mental greu, i en especial, la figura professional de suport creada especificament pel Servei de Mercat Laboral Ordinari. Hem de dir que vam quedar molt satisfets amb la recepció de la nostra presentació i l’atenció que va generar. Les jornades van consistir en diferents conferències i tallers dedicats al treball amb suport de persones amb tot tipus de discapacitat i ens va servir per per extreure conclusions de l’estat general de la qüestió i idees pel futur, a més d’establir contactes amb diverses entitats nacionals i d’arreu d’Europa.

Última actualització 14 agost 2019