10 abril 2019

La Fundació Drissa adquireix dos nous vehicles híbrids

La Fundació ha estat acreditada en els seus Serveis d’Atenció Domiciliària i el Programa d’Autonomia a la Propia Llar.

Precisament dins d’aquest marc s’incorporen 2 vehicles híbrids a la nostra flota. Aquesta és la línia sostenible que dóna resposta a l’estratègia mediambiental amb la que l’entitat fa temps que treballa.

L’equip del Servei d’Atenció Domiciliària a partir d’aquest mes de març aporta el seu gra de sorra a reduir els nivells d’emissions de CO2 dins les poblacions on presta servei, també pel que fa a la contaminació acústica de l’ambient reduint-lo a un lleuger brunzit.

Aquesta mesura contribueix en la millora del comfort dels usuaris i professionals quan realitzen aquest servei. Són vehicles que només consumeixen gasolina en cas de quedar-se sense bateria, que es carrega amb el funcionament del propi vehicle.

Última actualització 19 juny 2019