17 abril 2019

Formació sobre el projecte “Rebooks”

El Grup Èxit, integrat per la Fundació Ramon Noguera, l’empresa d’inserció laboral de Càritas —Ecosol—, i la Fundació Drissa, ha dut a terme una formació sobre el projecte “Rebooks” per tal de posar en marxa els primers punts de venda. Ha estat una formació intensa on s’ha fet una avaluació tant de l’estat actual del projecte com de les propostes de futur. Aquest projecte actua com a centre de capacitació per a persones amb dificultats laborals o que es troben en situació de vulnerabilitat a través de la reutilització de llibres. Les persones participants en aquest projecte adquireixen habilitats i eines de desenvolupament professional. Es tracta d’una oportunitat per adaptar-se novament al mercat laboral obert i generar llocs de treball.

Si voleu saber més sobre el projecte aneu a aquest enllaç.

Última actualització 14 agost 2019