23 abril 2019

Formació d’Educació Bàsica Financera

La Fundació Drissa ha participat en el taller d’Educació Bàsica Financera, organitzat per Voluntaris “La Caixa”. Hi han assistit professionals operaris del CET i personal usuari tant del servei prelaboral de Girona com del Servei de Suport de Mercat Ordinari. La seva finalitat és conèixer les eines per a una millor gestió de l’economia personal, així com les actituds que són més útils a l’hora d’estalviar o endeutar-se. També s’han proporcionat coneixements sobre les principals característiques dels productes financers bàsics per a la gestió de l’economia personal i les gestions que es poden fer a través del banc.

Última actualització 17 maig 2019