25 abril 2019

Drissa millora en 3.1 punts la satisfacció dels seus usuaris sobre els diferents serveis que ofereix

Segons els últims resultats de les enquestes de satisfacció dels usuaris dels serveis de la Fundació, Drissa millora en 3.1 punts la valoració respecte l’any passat. Això la situa enguany amb un índex de satisfacció del 89%. Els serveis més ben valorats són el Prelaboral de la Selva amb un 98% i el de l’Alt Empordà amb un 97%. El servei Prelaboral de Girona es situa en un 85%. El servei d’Acollida, porta d’entrada a Drissa, obté una valoració del 90%, i el Servei de Suport al Mercat Laboral Ordinari, un 89%. Pel que fa als serveis d’Habitatge, Llar amb Suport i el d’Autonomia a la Pròpia Llar obtenen un 88% i un 83,5% respectivament. Finalment pel que fa a la pròpia entitat,  els professionals operaris la valoren amb un 85%, mentre que els de suport ho fan amb un 82,5%.

Carrer Santander 1, baixos - 17005 Girona - Tel. 972 24 93 44 - Fax 972 24 93 45 - info@fundaciodrissa.com - Nota legal

Última actualització 17 maig 2019