26 abril 2019

Drissa ha aprovat el pla formatiu 2019

La Fundació ha aprovat el Pla Formatiu 2019, amb 48 propostes escollides segons la detecció de necessitats feta per part dels caps d’àrea de l’entitat. Des del Servei de Formació es vol vetllar per la inclusió i la millora de les competències d’ocupabilitat de totes les persones treballadores de l’entitat, sense fer distinció entre categories professionals. Per aquest motiu, el pla formatiu es dirigeix específicament a cada un dels serveis i línies de negoci de l’organització (Biodrissa, Centre Especial de Treball, àrea social i àrea de gestió) i també a tota l’entitat amb la formació de tipus transversal. Cal destacar que el pla té en compte la igualtat de gènere i és per això que es procura que la participació home/dona sigui igualitària.

Última actualització 18 setembre 2019