13 març 2019

El Grup Èxit impulsa el nou projecte “Rebooks”

El projecte “Rebooks” és una iniciativa de venda de llibres de segona mà que es recullen a través d’una xarxa de contenidors de roba vermells d’Ecosol i es venen a preus molt econòmics a la botiga Biodrissa del carrer Ciutadans 11 de Girona, al taller degustació que Fundació Ramon Noguera del carrer Indústria i al bar cafeteria El Coro, de Sarrrià de Ter.

Basat en un model desenvolupat a l’Estat l’Israel té com a objectiu generar oportunitats laborals per a persones en situació de vulnerabilitat social impulsant una activitat econòmica inclusiva i sostenible, respectuosa amb el medi ambient i amb un alt compromís social. Les persones participants valoren l’estat dels llibres i els classifiquen, en un procés que millora les seves habilitats professionals, alhora que fomenta i dóna suport als valors del reciclatge. Un cop classificats, els llibres es posen a la venda.

En una primera fase del projecte, que s’allargarà fins al juny, els títols només es vendran en espais físics; mentre que en una segona etapa, prevista per a finals d’any, també es comercialitzaran per Internet.

El Grup Èxit està integrat per la Fundació Drissa, Ecosol i el grup Fundació Ramon Noguera. El projecte “Reebooks” compta amb la col·laboració de l’obra Social La Caixa.

Última actualització 17 maig 2019