13 març 2019

La Fundació Drissa, Ecosol i el Grup Fundació Ramon Noguera impulsen el nou projecte “Rebooks”

La iniciativa  “Rebooks” suma esforços de la Fundació Drissa, Ecosol i el grup Fundació Ramon Noguera i compta amb la col·laboració de l’obra Social La Caixa.

Basat en un model desenvolupat a l’Estat l’Israel té com a objectiu generar oportunitats laborals per a persones en situació de vulnerabilitat social impulsant una activitat econòmica inclusiva i sostenible, respectuosa amb el medi ambient i amb un alt compromís social.

El projecte consisteix en la recollida de llibres usats a través de la xarxa de contenidors de roba vermells d’Ecosol.

Les persones participants valoren l’estat dels llibres i els classifiquen, en un procés que millora les seves habilitats professionals, alhora que fomenta i dóna suport als valors del reciclatge. Un cop classificats, els llibres es posen a la venda a preus molt econòmics a la recentment inaugurada botiga Biodrissa del carrer Ciutadans, al taller degustació que Fundació Ramon Noguera té al carrer Indústria de Girona i al bar cafeteria El Coro, de Sarrrià de Ter, que gestiona l’empresa d’inserció Ecosol.

En una primera fase del projecte, que s’allargarà fins al juny, els títols només es vendran en espais físics; mentre que en una segona etapa, prevista per a finals d’any, també es comercialitzaran per Internet.

Última actualització 22 març 2019