13 març 2019

Formacions del mes de febrer

La Fundació Drissa ha continuat amb la seva tasca de formació per a la millora de les competències de les persones treballadores de l’entitat. Durant el mes de febrer ha iniciat   les següents formacions:  gestió d’incidències per mitjà del programa MIDUE, imatge personal i la formació per  obtenir les Certificacions Europees de moto-serra ECC1-ECC2.

Per altra banda han continuat les formacions de neteja de les brigades assignades a aquest servei, a les persones usuàries dels serveis prelaborals i el servei de suport al mercat laboral ordinari. També s’ha finalitzat la formació en la gestió de nòmines (a3software).

Última actualització 17 maig 2019