14 febrer 2019

Participació de Drissa en el projecte Ad-Choisir

La Fundació Drissa va participar en el programa Erasmus Ad-Choisir i més concretament en les jornades  organitzades  per Support Girona celebrades la  primera setmana de febrer a Catalunya.

Ad-Choisir és un programa Erasmus on participa Support Fundació Tutelar juntament amb altres socis europeus, on l’objectiu és treballar per a l’autonomia, responsabilitat i drets en primera persona de les persones amb malaltia mental.

En el marc d’aquestes jornades la Fundació Drissa va disposar  de dos espais de participació.

El primer espai es va realitzar al matí, participant en un seminari sobre “Drets i Discapacitat”. La informació i la sensibilització com a claus per a l’autonomia i la responsabilitat”, on dos locutors del programa “Ens Patina l’Embrague” van explicar la seva experiència en primera persona de com elaboren el programa de ràdio. En aquest seminari hi van  intervenir altres experiències on la veu de les persones amb problemes de salut mental era la  protagonista.

La segona participació va ser a la tarda, on es va fer una presentació de la Fundació Drissa destacant els seus projectes d’empoderament. A continuació, es fa fer una  visita a l’obrador i la nova botiga Biodrissa del Barri Vell. En el marc d’aquestes visites la fundació va oferir un catering de Biodrissa als assistents.

Última actualització 15 novembre 2019