7 febrer 2019

Formacions internes del mes de gener

La Fundació Drissa vol garantir una formació continuada als seus treballadors per tal que puguin desenvolupar les seves tasques de forma eficient. Per tant, durant el mes de gener del 2019 s’han iniciat quatre formacions que es completaran durant l’any; continua la formació del programa de gestió de nòmina (a3software). Comença una formació de neteja dirigida a professionals operaris del CET i persones usuàries dels Serveis prelaborals i del servei de suport al mercat ordinari de l’entitat. També s’ha fet una jornada tècnica sobre les bonificacions de les formacions i finalment, una jornada de manteniment i ús correcte de maquinària.

Última actualització 21 juny 2019