21 febrer 2019

Formació de neteja – formació contínua

S’inicia un cicle de formació en neteja a Fundació Drissa, està oberta a tots els usuaris dels serveis de la Fundació i està enfocada a la millora i aprenentatge en les tècniques de neteja i noves eines i aplicacions. Estan previstes sessions  de temàtica específiques.

El format de les sessions encaixa en els diferents serveis de la Fundació Drissa i compta amb la col·laboració d’un expert i gran professional en el sector de la formació en neteja.

La formació contínua garanteix la millora de la professionalitat dels treballadors de l’àrea de neteja de la Fundació i també ho és per a les persones que s’estan preparant per entrar al món laboral com a bons i grans professionals.

Última actualització 22 març 2019