24 gener 2019

La Fundació Drissa signa un conveni amb l’Associació de voluntaris de “La Caixa” per afavorir el projecte “Aprendre l’hort a l’escola”

El passat 28 de desembre la Fundació Drissa va signar un conveni de col.laboració amb l’Associació de voluntaris de la Caixa; que té per objectiu promoure i facilitar la participació solidària dels treballadors i ex treballadors del grup “la Caixa” en actuacions de voluntariat, temes d’interès general o bé de caràcter social.  El conveni que es va signar amb la Fundació Drissa té com a objectiu establir un marc de col.laboració per afavorir el projecte “Aprendre a l’hort de l’Escola”.

Aquest últim es tracta d’un projecte educatiu inclusiu i integrador, que es basa en l’aprenentatge cooperatiu del manteniment i de la gestió dels horts escolars durant tot l’any, i en la personalització dels aprenentatges de l’alumnat que hi participa. Els col·lectius protagonistes que hi col·laboren conjuntament amb mestres i alumnat de les escoles són: persones amb malaltia mental, gent gran i voluntaris. L’aportació de l’associació de voluntaris de la Caixa al projecte és, per una banda en el suport del finançament amb 3.000€ i per l’altra en promoure la participació dels treballadors i ex treballadors del grup “la Caixa”  en les activitats del projecte.

Última actualització 15 febrer 2019