9 novembre 2018

Formacions internes del mes d’octubre

A la Fundació Drissa comptem sempre amb una formació continuada per a totes les persones que treballen a l’entitat, garantint que puguin desenvolupar les seves tasques amb la millor preparació possible. Aquest passat mes de setembre s’han realitzat 6 formacions d’acollida a noves persones treballadores de l’entitat, de les quals dos són professionals de suport (mercat ordinari i neteja) i 4 professionals operaris (d’horta, botiga, jardineria i rentaplats). També hem assistit a la conferència de l’EASPD (European Association of Service Providers for Persons with Disabilities), així com a les jornades de Contractació Reservada i la de Responsabilitat Social de Catalunya, a més de la formació en gestió de residus, que continua endavant.

Última actualització 30 novembre 2018