26 novembre 2018

Congrés 2018 – Activa’t per la salut mental. Més enllà del pilotatge

La Fundació Drissa va assistir els dies 22 i 23 de Novembre, al congrés ACTIVA’T per la Salut Mental – “MÉS ENLLÀ DEL PILOTATGE” al CosmoCaixa.

El Congrés ha estat un espai de reflexió sobre el projecte “ACTIVA’T”, i una posada en comú sobre el seu origen, en quin moment es troba i cap a quina direcció va.

En aquest congrés hi han participat molts agents implicats i de referència en l’àmbit de la salut mental i la comunitat.

S’han compartit opinions, reflexions i objectius que es volen assolir, al temps que també s’han recollit propostes de millora per donar continuïtat al projecte amb èxit.

Última actualització 17 gener 2019