5 novembre 2018

Assistim a la 9ª Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya

La Fundació Drissa va assistir el passat 25 d’octubre a la 9ª Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya, organitzades per Ingeniería Social i l’Associació +Responsables. En aquestes jornades es va posar de relleu el compromís de les empreses amb el seu entorn social, mediambiental i econòmic més enllà de les pròpies obligacions legals. D’aquesta manera es reconeixen aquests criteris ètics així com les entitats que prioritzen la responsabilitat social i el desenvolupament sostenible, com són el Grup Oller, la cadena UDON, la Cooperativa de Fruits Girona, la casa Rural l’Avenç de Tavertet, la Fundació Mas Casadevall o la Universitat de Girona.

Última actualització 16 novembre 2018